Berichten van het Moederfront: Eng

14-03-2011

Eng

Door een woeste cocktail van moed, verlangen en hoop, heb ik het gewaagd Berichten van Het Moederfront als manuscript op TenPages.com te plaatsen.

Als ik 2000 aandelen verkoop, wordt het uitgegeven door een heuse uitgeverij. Een aandeel kost 5 euro, en als ik de 2000 niet haal, krijgt de aandeelhouder 4 euro van zijn investering terug.

Haal ik de 2000 euro wel, dan krijg je als aandeelhouder vier jaar lang een winstaandeel bij elk verkocht boek!

Dus voor iedereen die Berichten van Het Moederfront graag in boekvorm op haar nachtkastje ziet liggen, dit is jouw en mijn kans!

P.S. Dit ligt zo ver buiten mijn 'comfort zone' dat ik bang ben dat ik hem nooit meer zal terugvinden...

38 opmerkingen:

  1. Was mijn comment net dat zetje?
    Ik hoop dat anderen ook aandelen gaan kopen dan worden we samen rijk.
    Gr,
    NZ (eigenaar van 2 aandelen! COOL!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was een welkom duwtje in de rug! Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Anoniem4:50 p.m.

    Zo. Ik heb ook een aandeel. SUPER goed idee van je Nicole. groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben al tijden fan van Tenpages!
    Heb inmiddels aandelen in 3 boeken die uitgegeven gaan worden.
    Vooral heel erg veel reclame maken. Er zijn namelijk zat mensen die vooral aandelen kopen bij boeken die al bepaald aantal verkocht hebben.

    Maar het is echt een geweldige manier! Ik ga je straks even opzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed plan! Het is overigens wel jouw kans niet jou....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doen! Soms moet je gewoon helemaal en volledig uit je comfortzone stappen. Niks mis mee.

    Ga je op je bek, dan is dat zo.

    Volg je dromen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, je probeert de kartonnen doos te ontlopen?
    Goed plan man. Gaak ook doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Novy, ik hoop op z'n minst een hele gróte kartonnen doos te verdienen!

    En Linda, dank voor de spellingtip. Dat krijg je als je zenuwachtig bent...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hartstikke leuk , doen !!!Alhoewle ik je persoonlijk wel zo leuk vind schrijven dat je gewoon ook wel ene uitgever zou moeten kunnen vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sinds enkele minuten ben ik trots aandeelhouder, succes! (Dalkruidjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goed gedaan!!
    Ik kom hier altijd lezen en dit vond ik het juiste moment voor een eerste comment buiten mijn comfort-zone ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. en natuurlijk ging het mis en sta ik daar met manlief's account.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O wat leuk zeg!
    Ik ga even kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vond Tenpages via een website waar iemand zijn boek aan het promoten was. Het boek vond ik niet veel soeps, maar Tenpages vind ik geweldig.
    Ik laat ook m'n hele omgeving meegenieten van allerlei leuke toekomstige boeken die ik er vind. Zuslief inmiddels ook enthousiast gekregen (die al jaren een kinderboek wil schrijven voor bijzondere doelgroep)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stoer! Stoer! Stoer!
    Zou ik het ook durven...? Als jij nu een aandeel van mij koopt en ik een van jou, heb ik niet zo'n leeg manuscript zonder aandelen, en jij weer een aandeelkoper erbij! Deal? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik denk ook, waarom heb je Tenpages nodig? (Waarom zij jou nodig hebben snap ik wel) Gewoon uitgeven die boel (lulu.com??)

    Enne... ik ben een grote fan hoor van je/jouw/jou schrijsels.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. TenPages maakt de afstand tussen schrijver en uitgeverij veel korter!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tuurlijk! :) Op naar een mooi boek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Toch knap van je dat je het dan doet!!! Succes met je boek!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Nicolle,
    ik geloof in jouw boek (net 5 aandelen gekocht)!
    Ik zag alleen in het manuscript bijv. dat de schuine teksten niet helemaal door komen, bijv. bij "logopedisme"> ziet er niet zo mooi uit (bij mij).
    De opzet is ook niet erg duidelijk voor mij, zie niet goed waar stuk begint/eindigt doordat de kopjes zelfde als rest van tekst zijn. Vind ik wel jammer.
    Succes ermee en lekker grenzen blijven verleggen.
    grt
    Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Simone,

    dank voor de tips! Ik ga daar zeker naar kijken.
    En nog hartelijker bedankt voor de aankoop van aandelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. dat gaat jou lukken! terwijl ik aan het kopen was bleef het tellertje maar oplopen van hoeveel aandelen er waren verkocht. onwijs leuk idee! hier word je vast helemaal vrolijk van :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat ontzettend leuk, Nicole. Ik hoop zo voor je dat het gaat lukken!
    Ben trotse aandeelhouder (2) geworden, hoor. Succes!
    Ben het wel eens met Simone, ligt denk ik aan Tenpages, hopelijk kunnen ze er iets aan doen.
    Gogogo!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Annelies,

    Fijn dat je aandelen hebt gekocht! Bedankt!
    De layout van het manuscript op TenPages is inderdaad niet zo mooi als hier! Maar het gaat toch vooral om de inhoud, en als het eenmaal een boek is, wordt het natuurlijk prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Nicole,
    Ik kan je vanaf deze comp geen e-mail sturen, vandaar een reactie.
    Wil je mij aub ook in de lijst zetten?
    1 aandeel: NZ
    1 aandeel: Receptenblog?
    Dank je!
    Ik zag dat het aardig goed gaat met de cijfers!
    Gr,
    NZ

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Haha, ik schreef het al op je andere site, ben nu ook aandeelhouder, en wil wel op je 'aandeelhouders met blog lijst' Misschien koop ik er dan wel nog een...
    Je hebt nog wat te gaan, ik zal eens reclame gaan maken voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Karien,

    geweldig dat je een aandeel hebt gekocht. Ik heb je meteen aan mijn lijst met aandeelhouders toegevoegd, dus koop er vooral nog wat!

    Ik kan alle hulp goed gebruiken.

    hartelijke groet,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Kan je zien wie er gekocht hebben? Ik heb er een paar weken geleden (?) twee gekocht....

    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Mirjam,

    helaas kan ik dat meestal niet zien, omdat mensen op TenPages vaak een andere naam gebruiken. Maar ik neem altijd contact op met de aandeelhouder op TenPages en vraag of ze een blog hebben. Onder welke naam heb jij aandelen gekocht? Dan voeg ik je graag toe aan de lijst met linkhouders.

    En natuurlijk heel erg bedankt!!!!

    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik denk gewoon onder m'n eigen naam...

    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mirjam, ik heb je gevonden! Je staat op de linklijst van aandeelhouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ook ik heb een aandeel, nou maar duimen dat je er genoeg haalt!!
    Succes van Eefje

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Eefje,

    geweldig!!! Heel erg bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Nou, ik heb het gedaan!
    Heel veel succes gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een comment achterlaat! Bedankt!

Wil je op de hoogte blijven van alle comments? Vink dan eenvoudig het vakje aan met: Email follow-up comments!