Het verhaal dat niemand mocht horen...

30-06-2010 -

























Woordeloze Woensdag

16 opmerkingen

  1. Ligt het blad al in de winkel?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij ligt vandaag in de winkel, maar ik heb gehoord dat Flip de Beer een kort geding is begonnen om alle Playboys terug te halen uit de winkel. Ik zou dus maar snel gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik koop playboy ook altijd voor de interviews.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En hoeveel heeft hij daarvoor gekregen?! Voor dat exclusieve verhaal??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zie je wel, ik dacht al zoiets! Foei toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is toch wat met die beer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, volgens mij al niet meer verkrijgbaar dit exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hmm ik vinnut jammer dat ie zichzelf niet echt bloot geeft in de playgirl...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik denk dat flap hoognodig aan een lange vakantie toe is !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik kon hem alleen nog maar kopen in een duister achteraf winkeltje en daar lag hij zelfs onder de toonbank!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja, na die scheve schaats ...!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat errug! Dat je je verhaal in zo'n blad doet bedoel ik dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ik heb hem! boeiend interview! heb het blad doorgegeven aan de buurvrouw.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik naar de winkel. Uitverkocht.
    Heb ik weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ren gelijk naar de winkel. Even m'n loopschoenen aantrekken.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een comment achterlaat! Bedankt!

Wil je op de hoogte blijven van alle comments? Vink dan eenvoudig het vakje aan met: Email follow-up comments!

Nicole Orriëns. Mogelijk gemaakt door Blogger.