Runescape

06-02-2008 -
'Meet them where they are,' dat is mijn motto wat betreft de kinderen. En dus heb ik mij gestort op het internetspel Runescape, het spel dat Jan de hele dag zou spelen als hij de kans kreeg. Door het spel te spelen hoop ik inzicht te krijgen in zijn interesses en leven, zodat we goede moeder-zoon gesprekken kunnen voeren.

In Runescape ben ik een ranke, doch sterke jonge vrouw met felgroene haardos, een sexy bustier en lange rok met stoere boots. Vandaag heb ik al vier bomen aan spaanders gehakt en van het hout een vuurtje aangelegd. Daarop heb ik mijn zelf gevangen garnalen gebraden. Vervolgens heb ik twee reuzenratten vermoord en koper en tin gewonnen in de mijnen. Die koper en tin heb ik gesmolten tot een dolk waarmee ik nog meer reuzenratten hoop te vermoorden.

Nu ben ik op weg naar de bank voor een spaaradvies en daarna moet ik praten met een monnik om bidpunten te verdienen.

Als Thuisblijfmoeder ben je echt nooit klaar.

Ik heb Jan maar naar buiten gestuurd, want ik heb nu ècht geen tijd voor een gesprek. Wie weet wanneer die monnik weer tijd heeft!

Geen opmerkingen

Leuk dat je een comment achterlaat! Bedankt!

Wil je op de hoogte blijven van alle comments? Vink dan eenvoudig het vakje aan met: Email follow-up comments!

Nicole Orriëns. Mogelijk gemaakt door Blogger.