Salsa-les of draadjesvlees, that's the question

09-09-2006
Nu het stof van de zomervakantie en mijn overvolle agenda eindelijk begint op te trekken, kijk ik voor het eerst in lange tijd weer eens rustig om me heen. En als eerste viel mijn oog op Floris. Hij zag er wat stoffig en verwaarloosd uit, ik besloot om eens even flink te werken aan hem en onze relatie.

Zowel mijn moeder als Amerikaanse psychologe dr. Laura beweren dat je mannen tevreden houdt door goed voedsel en sex. En omdat al dat draadjesvlees op den duur onbetaalbaar wordt, dacht ik dat het een goed plan was om samen op Salsadansles te gaan. In gedachten zag ik mezelf al dansen in zo'n snel kort rokje, en met mijn billen in Floris kruis draaien. Nou ja, zijn buik, want Floris is niet zo groot. Enthousiast stelde ik dan ook Salsalessen voor aan Floris. Maar in plaats van dolblij te zijn met zo'n leuke, kekke echtgenote had hij hoofdpijn en 'geen zin'.
Dus ik ben bang dat we flink moeten investeren in draadjesvlees.

1 opmerking

  1. Anoniem9:51 p.m.

    In gedachten zag ik jullie al dansen! Vooral die billen in dat korte rokje tegen zijn buik, ik lig dubbel van het lachen.

    thea

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een comment achterlaat! Bedankt!

Wil je op de hoogte blijven van alle comments? Vink dan eenvoudig het vakje aan met: Email follow-up comments!

Nicole Orriëns. Mogelijk gemaakt door Blogger.