'De juiste verzorging en voeding van echtgenoten'

12-09-2005
Volgens mijn moeder en de Amerikaanse Dr.Laura, schrijfster van het boek "De juiste verzorging en voeding van echtgenoten", zijn mannen in feite simpele wezens. Geef ze voldoende sex en voedsel en ze zijn tevreden.

Toen mijn moeder me dit advies voor het eerst gaf was ik enigszins geschokt. In de eerste plaats omdat het over Sex ging en in de tweede plaats omdat ik het geen compliment vond voor het mannelijk geslacht. Maar toen ik haar advies aan Floris vertelde lachte hij fijntjes, en merkte op: "Er zit wel wat in!"

Dus als ik Floris nu eens echt wil verwennen, dan trek ik mijn mooiste ondergoed aan, doe mijn lekkerste parfum op en dan........ braad ik draadjesvlees voor hem.

Geen opmerkingen

Leuk dat je een comment achterlaat! Bedankt!

Wil je op de hoogte blijven van alle comments? Vink dan eenvoudig het vakje aan met: Email follow-up comments!

Nicole Orriëns. Mogelijk gemaakt door Blogger.